Efterlängtad träning

Idag har jag haft en väldigt lugn dag, men helt okej ändå. Var ute och gick i vintersolen i över 1,5 h på dagen, så underbart skönt. Det brände så där gott på kinderna sen.

Sen fick jag Äntligen träna idag igen. Efter över 3 veckors sjukdom och vila, så var jag återigen på Friskis. Så bra! Körde ett skivstångspass, men skippade konditionen som är efteråt, jag måste orka träna resten av veckan också. Men det känns såå bra att vara "på banan" igen!

Nu ska jag kolla igenom HMs vårkatalog som kom för några dagar sen, tror jag ska beställa lite inför Thailand. Har ju typ inga sommarkläder, så det vore roligt med nåt nytt!

Har ni kollat in det där nya programmet på svt1 förresten, Minuten? Nåt att ha? Jag ska se vad jag tycker ikväll när det går!
Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback