Leverans 1!

Yes, mina grejer från Ellos har kommit! Dock har dom ju levererats till Gbg, där jag ju inte är just nu, så jag kan inte hämta det förrän söndagkväll eller måndag, dumt! Men det ska bli roligt att prova grejerna och se..haha, kanske inte är nåt som passar. Det var bara bikiniar därifrån om jag inte minns fel. Men kul att det gick så fort!

Nu
är det bara HM som ska komma också, sen så! :)

I
skrivande stund håller jag på att baka kardemummaskorpor till mormor. Vi ska fira jul med henne imorgon, eftersom hon var på sjukan under julhelgen. Då ska hon få lite nybakade skorpor, gjorde dom i julas också, så enormt goda blev dom!

Kommentarer
saraa säger:

oh spännande, hoppas kläderna passar! :D

filmen var bra :) den gick väldigt fort och man fattade trodde typ att filmen fof var i första början på handlingen när man var i mitten på filmen :D sånt brukar vara negativt men det var de inte denna gång :D

2011-01-08 | 11:23:14
Bloggadress: http://wetterlinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback