Shoppingdag

Igår tog jag och mamma bilen till Frölunda torg för att shoppa och återuppleva gamla minnen, vi bodde ju där ute när jag var liten. Vi köpte så mycket grejer! Åh vad jag gillade stället. Kommer nog rata Nordstan nu framöver, och ta vagnen dit ut istället. Dels lite andra affärer och sen om vi delar Nordstans besökare i 5 delar och kopierar en del till Frölunda Torg, så blir det rättvist. Det var så skönt att slippa trängas och bli irriterad på andra hela tiden.
Jag kom hem med en jacka, en blus, en kofta, ett linne, 2 par byxor, en stickad poncho och 2 väskor. Bra va? :) Jag är mycket nöjd!

Mor och far åkte hem i förmiddags, de skulle hinna med ett besök hos några vänner och jag fick lite tid att plugga. Nu väntar jag in Ellinor som ska tillbringa kvällen här, mys! Vi hyrde 3 filmer igår, och eftersom vi bara såg en av dom så finns det ju 2 kvar. Det blir en bra, lugn kväll. Me like.
Nej, nu ska jag ta tag i plugget en stund igen.

Hoppas eran helg har varit bra!



Kommentarer
Anonym säger:

Sv: haha, menar du de längst upp? dom är skeeetasnygga! jossan har några liknande och på henne sitter dom bra, men samtidigt passar hon ju i allt så du kanske har rätt... ;)

2011-10-31 | 11:25:23
Madeleine - Mamma - Foto - Oslo säger:

Den ser du inne hos Malin, svårt att fota sig själv när man blir fotad ;D Tidningen kommer på fredag, håll utkik! :D Kram

2011-10-31 | 18:32:55
Bloggadress: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback