En lista..

Ja, men vi kör en sån här rolig lista som alla höll på med när vi var små! Tycker det kan vara ganska roligt, lär känna personen bakom datorn på ett annat sätt!

ALLMÄNT: 

1. Hemstad: Göteborg
2. Boende: Lägenhet
3. Äkta hårfärg: Vettetusan?
4. Nuvarande hårfärg: Mörkare nyans av brun
5. Frisyr: Bara långt, ingen frisyr direkt
6. Ögonfärg: Brun-grön
7. Skostorlek: 39
8. Längd: 167 cm
9. Familj: Mor, far, bror
10. Civilstatus: Singel och för tillfället rätt nöjd

 

OM MIG vs. KÄRLEK:


1. Har du någonsin varit kär? - Yes
2. Tror du på kärlek? - Absolut!
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nix, inte vad jag vet
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nja, inte direkt
5. Har du någonsin krossat någon annans hjärta? - Det hoppas jag inte
6. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom/henne? Joo..
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Inte direkt
9. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? – Haha, ja faktiskt.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ..Kanske

 10 SNABBA:

1. Kärlek eller pengar? – Oj, pinsamt! Pass. 
2. Cider eller öl? – Egentligen inget, men öl går inte att dricka
3. Dag eller natt? – Dag
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande. 
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? – Dricker aldrig, men tror pepsi max!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Hm, hemmakväll
8. Färgfoto eller svartvita? – Beror på motiv!
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face-to-face. Men det beror på vem det är. 
10. Bilddagboken eller myspace? – Instagram!!!

HAR DU NÅGONSIN...

1. ...blivigt upptäckt när du smitit ut? – Tror faktiskt att jag aldrig smitit ut..?
2. ...gjort något du ångrar? – Jao.
3. ...hoppat bungy jump? - Nej, men skulle vilja! 
4. ...varit med i en olycka? – Delvis.
5. ...ätit en hel tårta? – Haha, nej tro det eller ej ;) Men säkert en stor bit!
6. ...önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Nej, vad elakt. 
7. ...gått på bio ensam? – Nej, lyckas alltid övertala någon! 
8. ...gillat någon utan att det varit ömsesidigt? – Tror inte.
9. ...tyckt att världen suger? – Ja, det har jag nog gjort.

 DIVERSE:

1. Saknar du någon just nu? – Ja, saknar min morfar varje sekund. 
2. Är du glad? – Inte jätte.
3. Är du fundersam? – Väldigt ofta.
4. Vill du gifta dig? – Ja. På en strand eller båt.
5. Hur många barn vill du ha? – Gärna tre.
6. Rullar du spagettin eller skär den? – LCHF!
7. Har du ätit sushi? – Ooooh så j*vla gott!
8.  Favoritglass? – Choklad
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – Ja! 
10. Gillar du någon just nu? – Gillar alla mina vänner och min familj <3
11. Vart befinner du dig just nu? - "Kontoret"
12. Biter du på naglarna? - Äcklig, ja. 
13. Vem är snyggast? - Johnny Depp
14. Vem vet mest om dig? - En av mina vänner tror jag. Känner mig bättre än jag gör själv..
15. Vad är du rädd för? - Spindlar! Och dödliga sjukdomar. 
16. Sjunger du? - Alltid. 
17. Kommer du överens med dina föräldrar? - Ibland..
18. Favoritfärg? - I´m a pink lady!
19. Hur svarar du i telefonen? - "Johanna?"
20. Favoritårstid? - Sol, värme och snö. Tänk på det du!
21. Vad gjorde du imorse kl 8? - Sov faktiskt för en gång skull
22. Vad är det för väder hos dig just nu? - Soligt och kallt, perfekt vinterväder!
23. Favoritklädsel? - Klänning
24. Vad längtar du mest efter? - Denna veckan händer det mycket roligt. Annars, jul och fjällen!
25. Vad gör du om 10 min? - Dricker te och läser Metro
26. Har du någon speciellt citat du brukar säga? - Ja, folk säger att jag brukar säga "men hallå". Dock inte tänkt på det själv..
27. Vad lever du på? - Fett och protein! 
28. Vad gör du om 5 år? - Öppnat ett café, har träffat någon och kanske barn på G? Den som lever får se! 
29. Något speciellt minne du aldrig glömmer? - Oj, otroligt mycket! 

 

 

 

 


Kommentarer
Caisa säger:

Men åh vad skoj! Shit vad olika vi är på mycket! ;-)

Svar: Haha jasså? Ändå tyckte jag det klickade rätt bra? :) Men lägg upp du med då, så jag också får se olikheterna ;)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-12-14 | 18:46:55
Bloggadress: http://lchfklubben.se/caisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback