Motivation tack!

Jag förstår inte hur svårt det kan vara att hitta motivationen?! Till träning, bra kost och allt annat finns den till 100%, men när det gäller att plugga är den som bortblåst. Det finns inte ens en glimt av den. Jag vet inte vad jag ska göra!
Någon som har något råd? 
Jag är ledig idag och imorgon och hade då tänkt plugga järnet, men det gåååår bara inte. Matten fattar jag inte ett skit av och resten är bara blaj. Ååååh. 
 
--
 
Tur att jag i eftermiddag och kväll har saker att se fram emot. Vid halv 5 ska jag träffa Jenny, så mysigt! Och sen ikväll kommer Ellinor hit och sover över.
Åh vad jag tycker om dom tjejerna! Galet! 
Jag har förberett en överraskning till Ellinor när hon kommer, eller egentligen två, men det kan jag inte säga nåt mer om nu ifall hon skulle gå in och läsa under dagen ;) 

 

Kommentarer
Kajsa säger:

Just do it :)
Har du ingen du kan plugga med som kan förklara den svåra matten? :) Någon heting i klassen kanske? ;)

2012-09-12 | 19:37:00
Bloggadress: http://doucare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback