Omfokus: ego

Jag är en sån person som är duktig på att se till att andra mår bra, men glömmer lätt bort mig själv. Speciellt när det är mycket runt omkring. Och efter denna veckan har jag fått känna på att jag lever. Är som ett riktigt nervvrak, extremt psykiskt instabil.
Min mamma skulle ikväll förhöra mig inför mitt prov imorgon (via telefon..). Jag kunde allt några timmar innan men nu hade jag glömt en grej och jag börjar storlipa och kan inte sluta.
Jag behöver sömn. Och komma bort. Man ska inte fly från "elände", då får man ändå ta tag i det när man kommer tillbaka, men just bara komma på ett tag..se och tänka på nåt annat.

Så kontentan av detta: veckan som kommer är märkt med JOHANNA.
Det är Min vecka och fokus kommer ligga på Mig och mitt välbefinnande.
Jag ska Bara göra saker jag tycker om att göra, träffa människor som jag trivs med och bara rå om mig själv helt enkelt.
Det är vad jag behöver just nu.
Och sen hoppas jag på lite mer positivt här på bloggen, nu är det lite väl deppigt. Samtidigt som det är mitt liv just i detta nu.

Råd till andra: lyssna på varningssignalerna i Tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback