10 saker ni inte visste om mig

I brist på annat kommer här en liten onödigt vetande.
"10 saker ni inte visste om mig"
 
* Jag är livrädd för spindlar
 
* Jag har precis börjat äta korv (med minst 90% kötthalt) igen efter ett uppehåll på 6 år. 
 
* Jag är alltid typ 30 min tidig till saker (på gott och ont..)
 
* Jag är en havsmänniska. Vid havet mår jag som bäst
 
* Jag är tvångspedantisk. Ser jag ett dammkorn så åker dammsugaren fram direkt..
 
* Jag har världens sämsta självförtroende och kan inte ta åt mig av komplimanger. 
 
* Jag biter på naglarna (tyvärr..)
 
* Jag är inte ett big fan av alkohol. Ett eller max två glas vitt vin går ner, sen är det stopp. 
 
* Jag hatar folk som hela tiden söker bekräftelse på hur duktiga de är. 
 
* Jag klarar inte av ljudet av folk som äter "något som låter" om inte jag gör det samtidigt. Tex. äpple, knäckebröd..
får panik!
 
Något ni inte trodde? ;) 

Kommentarer
Anonym säger:

Det mesta var nytt för mig :) Förutom det där med dammsugaren :D

Svar: Säger vem? ;)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-01-24 | 18:48:33
Caisa säger:

Haha! Du måste få ett sånt ryck hos mig.

Svar: För att?
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-01-25 | 16:02:51
Bloggadress: http://lchfklubben.se/Caisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback