En helg i mitt Kläppen

Jag har haft en jättemysig helg. I fredags åkte jag upp till vår fjällstuga tillsammans med mina farmor och mina kära föräldrar. Vi har bara myst i solen, åkt runt och låtit farmor uppleva gamla minnen, spelat spel och ätit god mat. Mys. 

Nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Öppnar idag och hade det inte varit att jag behöver ha alarmet på 5.00 så hade jag älskat att jobba tidigt pass. Fast vet ni, det gör jag ändå. Älskar passet 7-14 och ta emot alla de gosiga, morgontrötta barnen. 
Hoppas ni får en härlig dag! 






Kommentarer
Kajsa säger:

Ser ut som en väldigt mysig helg :)

Svar: Jättemysigt! :)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2013-09-23 | 16:27:20
Bloggadress: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback