Repris

Bläddrade igenom bloggen idag för att försöka hitta ett recept (hittade det dock inte..), men jag hittade däremot denna lista. Så roligt. Jag älskar listor! Jag tänker fylla i den igen, men ha kvar mitt gamla svar för att jämföra ;) 
 

ALLMÄNT: 

1. Hemstad: Göteborg/Göteborg
2. Boende: Lägenhet/Lägenhet
3. Äkta hårfärg: Vettetusan?/Mycket samma svar här märker jag..
4. Nuvarande hårfärg: Mörkare nyans av brun/-
5. Frisyr: Bara långt, ingen frisyr direkt/Tråkigt nog..
6. Ögonfärg: Brun-grön/-
7. Skostorlek: 39/-
8. Längd: 167 cm/-
9. Familj: Mor, far, bror/Samma, fast lägger till mina vänner - de är också familj!
10. Civilstatus: Singel och för tillfället rätt nöjd/-

 

OM MIG vs. KÄRLEK:


1. Har du någonsin varit kär? - Yes/Oh ja. 
2. Tror du på kärlek? - Absolut!/-
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nix, inte vad jag vet 
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nja, inte direkt/Mm, men personen vet inte om det..
5. Har du någonsin krossat någon annans hjärta? - Det hoppas jag inte/-
6. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? - Nej/-
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom/henne? Joo../-
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Inte direkt/-
9. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? – Haha, ja faktiskt./-
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ..Kanske/-

 10 SNABBA:

1. Kärlek eller pengar? – Oj, pinsamt! Pass. /-
2. Cider eller öl? – Egentligen inget, men öl går inte att dricka/PEPSI MAX
3. Dag eller natt? – Dag/-
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande./-
5. Tv eller internet? - Internet/-
6. Pepsi eller cola? – Dricker aldrig, men tror pepsi max!/PEPSI MAX
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Hm, hemmakväll/-
8. Färgfoto eller svartvita? – Beror på motiv!/-
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face-to-face. Men det beror på vem det är. /-
10. Bilddagboken eller myspace? – Instagram!!!/-

HAR DU NÅGONSIN...

1. ...blivigt upptäckt när du smitit ut? – Tror faktiskt att jag aldrig smitit ut..?/-
2. ...gjort något du ångrar? – Jao./-
3. ...hoppat bungy jump? - Nej, men skulle vilja!/Kanske blir i Thailand?
4. ...varit med i en olycka? – Delvis./Beror på vad man klassar som olycka..
5. ...ätit en hel tårta? – Haha, nej tro det eller ej ;) Men säkert en stor bit!/-
6. ...önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Nej, vad elakt./-
7. ...gått på bio ensam? – Nej, lyckas alltid övertala någon!/Nej, men funderar på det imorgon..
8. ...gillat någon utan att det varit ömsesidigt? – Tror inte./-
9. ...tyckt att världen suger? – Ja, det har jag nog gjort./Mm..

 DIVERSE:

1. Saknar du någon just nu? – Ja, saknar min morfar varje sekund./Moffa..<3 
2. Är du glad? – Inte jätte./Undrar hur jag menar med mitt svar? Haha. 
3. Är du fundersam? – Väldigt ofta./Alldeles FÖR ofta.
4. Vill du gifta dig? – Ja. På en strand eller båt./-
5. Hur många barn vill du ha? – Gärna tre./-
6. Rullar du spagettin eller skär den? – LCHF!/Upptäckt LCHF-pasta - skär!
7. Har du ätit sushi? – Ooooh så j*vla gott!/GE MIG!
8.  Favoritglass? – Choklad/hallon-maräng
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – Ja!/-
10. Gillar du någon just nu? – Gillar alla mina vänner och min familj <3/-
11. Vart befinner du dig just nu? - "Kontoret"/Soffan och vilar fot.
12. Biter du på naglarna? - Äcklig, ja./Tyvärr fortfarande..
13. Vem är snyggast? - Johnny Depp/Kevin i Idol2013, smääälter.
14. Vem vet mest om dig? - En av mina vänner tror jag. Känner mig bättre än jag gör själv../Flera av mina vänner.
15. Vad är du rädd för? - Spindlar! Och dödliga sjukdomar./- 
16. Sjunger du? - Alltid./Visslar mest bland andra, sjunger själv.
17. Kommer du överens med dina föräldrar? - Ibland../-
18. Favoritfärg? - I´m a pink lady!/-
19. Hur svarar du i telefonen? - "Johanna?"/Samma, fast alltid två ggr eftersom jag är för snabb första gången..
20. Favoritårstid? - Sol, värme och snö. Tänk på det du!/-
21. Vad gjorde du imorse kl 8? - Sov faktiskt för en gång skull/Bakade bröd och bullar - LCHF!
22. Vad är det för väder hos dig just nu? - Soligt och kallt, perfekt vinterväder!/Frisk och mörkt (kl är 20.08)
23. Favoritklädsel? - Klänning/långkjol
24. Vad längtar du mest efter? - Denna veckan händer det mycket roligt. Annars, jul och fjällen!/Samma, men även Thailand i feb och, än så länge, hemliga planer i april! 
25. Vad gör du om 10 min? - Dricker te och läser Metro/"Jobbar" med Caisa, dricker Pepsi Max och kollar Idol.
26. Har du någon speciellt citat du brukar säga? - Ja, folk säger att jag brukar säga "men hallå". Dock inte tänkt på det själv../Vet inte om jag säger det längre? Inget tror jag :)
27. Vad lever du på? - Fett och protein!/Oh yes!
28. Vad gör du om 5 år? - Öppnat ett café, har träffat någon och kanske barn på G? Den som lever får se!/-
29. Något speciellt minne du aldrig glömmer? - Oj, otroligt mycket!/-

Nu blir det Idol! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback