Ikea

Nu ska jag ge mig på att försöka starta denna nya blogg då. Känn ingen press, nej då, haha. Jag kommer däremot inte skriva så mycket nu, vi ska ha lite mys med la familla nu tror jag :)
Meeen, kan ju säga att jag varit på Ikea idag och faktiskt inte köpt upp hela stället för en gång skull! Otroligt. Jag brukar vara rätt duktig på det annars. Blev bara knappt 600 kr fattigare, det känns bra (?).
Vad jag har köpt då? Hm, det är ju sånt man aldrig kommer ihåg efteråt..då borde man ju iofs kanske tänka att behövde jag verkligen det då, eftersom jag inte ens minns..? Men det är klart jag minns! Men det blev mest småkrafs, sånt skoj ;) Bl.a skålar, påslakan (jag kan inte åka till Ikea utan att köpa påslakan..), ett så kallat "laptopstöd", ska tydligen vara bra sägs det! Sen var det såklart lite ljus, en vas, lite små söta burkar som jag kan göra "ge bort-sylt/marmelad" i :)
Nej, nu ska vi mysa stänga här. Imorgon är det dags för jobb igen, sen åker min lilla vän och kollega Fia till Kreta, den lyckosten! Fy vad fuskigt. Jag är såå sugen på att bara ta en restresa när jag jobbat klart. Det vore bara SÅ skönt.
Hoppas ni får en jättebra kväll iaf, det ska iaf jag försöka ha :)

P.S Ursäkta om det inte blir isärskrivna stycken, det ser ut så nu, men det verkar bli nåt knepigt när jag trycker på publicera. Men det får ni stå ut med så länge!
Puss!

Kommentarer
Kajsa säger:

Hahaha ja men det är sjukt skoj! Lätt att det är fröken Kajsa som ritar och pysslar mest på dagis! :P haha

2010-08-06 | 14:14:03
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback