Måndag

Tro inte att jag glömt att berätta om mina bra dagar hos Ellinor, nejdå, det har jag verkligen inte glömt. Men jag vill ha god tid och lugn och ro då, det vill säga..aldrig! ;S

Idag skrev jag in mig hos arbetsförmedlingen. Jösses, vilken tid det tog och vad mycket som skulle fyllas i! Det tog över 1 h där inne hos tanten med datorn. Dessutom var hon så seg på datorn, skrev med pekfingrarna.. Jag var helt slut i huvudet när jag gick därifrån. Uscha!
Imorgon blir det en tur till Gbg. Ska på ett möte kl 10, så det blir en tidig morgon. Kommer förmodligen berätta mer om "mötet" imorgon när jag kommit hem. Men..wish me good luck, iaf.
Förresten så märks det en tydlig skillnad på badgäster idag mot förra veckan. För att inte tala om förra veckan igen, det är stoor skillnad.
Vad hittar ni på?

Kommentarer
Kajsa säger:

Ja, det var gulligt gjort tycker jag! :)

2010-08-16 | 21:22:09
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback