Storm!

Idag har jag fullt upp, massor att göra. Ska åka till Gbg imorgon, hade planerat att åka på torsdag egentligen, men igår blev det bestämt att jag ska kolla på en lgh imorgon kväll! Då är det klart jag åker. Men det innebar ju också att jag fick betydligt mer att göra idag, det jag tänkte göra imorgon.
Jag var hos frissan imorse och fyllde i min utväxt, ingen färg i själva "håret" utan bara i det gråa ;) Det blev bra. Men jag höll på att blåsa av cykeln på vägen! Galet vad det blåser och regnar. Jag är lite rädd att strömmen ska gå faktiskt. Ännu värre börja åska..det gillar jag inte.
Jag är inte alls avundsjuk på mina vänner som befinner sig ute i vida världen just nu..nej, inte alls.
Sen i em ska jag iväg till doktorn också, mina öron börjar göra ont igen. Dumt. Får väl någon sån salva igen, äckligt.
Hade bestämt med Sara att gå en promenad idag också, men det har vi ju ingen lust med i detta vädret. Jag har ju inte jättemycket tid över heller, men jag SKA träffa henne en stund iaf! :) Hon åker ju tillbaka till Skaune snart också, trist!
Nej, här har jag inte tid att sitta!
Ha´re!

Kommentarer
sara säger:

självklart får du de vännen :) kram

2010-08-25 | 09:35:09
Bloggadress: http://smw2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback