Sunny day

En ny dag. Igen. Det går för fort nu tycker jag. Imorgon är det 1 september. Herre gud. Det var nyss 1 augusti tycker jag. Det är galet. Skrämmande!

Idag har jag lite att pyssla med. Ska börja med att klippa gräset, sen träna lite (nu ska min mage bort en gång för alla!). Någon gång i veckan ska jag gå till mormor och städa, men får se om jag gör det idag. Har nu länge tänkt sätta en surdegssats, tror jag ska fixa det idag.
Har ni bakat surdegsbröd? Jag gjorde det i skolan för ett tag sen, då blev det bra. Men sen testade jag en gång här hemma i våras, det blev mindre bra. Jag vill lyckas och kunna! Det är ju så bra och gott.
Sen ska jag försöka få en stund i solen också, måste ändå läsa igenom alla häften och pappren från jobbet. Helt plötsligt kanske ringer och då är det bra att ha det gjort. Och sola och läsa, bra kombo va?
Så, vad ska ni göra idag?
Nej, ut till gräsmattan! Ni som har varit här vet ju att vi inte har den största trädgården direkt, så det tar ju inte så lång tid..haha.
I eftermiddag/kväll ska jag försöka skriva igen! Allt beror på tid och lust. Man måste ha inspiration, utan den funkar inget tycker jag.
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback