Glad Lucia!

Jag gillar verkligen Lucia. Så mysigt. Egentligen ska man ju gå på luciatåg idag, på självaste dagen, men vi gjorde det igår istället. Det kostade pengar att gå idag och det ville vi inte. Och det är jag glad för. Kören som stod för sången igår var helt grym! Jag fick rysningar flera gånger. Dessutom var det två manliga solister med, de sjöng Oh Helga natt och Anthem. Så sjukt bra. Dom kom tyvärr inte upp i klass med Tommy Körberg, men det gör ju ingen!
Helt grymt duktiga var dom iaf.
Sen åkte vi hem till Ellinor och Issa, där Issa hade gjort en jättegod spenatsoppa med chili och ingefära. Mums!

Idag blev det inget jobb för mig. Ingen har ringt, men det är faktiskt helt okej idag, då jag inte känner mig helt 100. Orkar inte vara sjuk igen. Jag har vaknat 4 ggr i natt av att jag inte kunnat andas. Men men, nu ska jag inte klaga på det också.

Nu ska jag sätta mig och försöka få lite julkortsinspiration. Har lånat en bok på bibblan och sen ska jag kolla runt lite på internet. Känns som att det är dags att börja med dom nu?

Ha en fortsatt bra luciadag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback