Läskigt Julhoroskop

Jag bara måste berätta en rolig grej från i lördags. Mamma och jag satt och väntade på att konserten skulle börja, och jag satt och bläddrade i programmet. Så står det "Ditt Julhoroskop" på en sida, jag brukar inte läsa horoskop annars, tycker det är lite..ja, jag vet inte. Men så tänker jag att jag för en gång skull ska läsa då, så det gör jag. Mitt var inte nåt speciellt så, men när jag kom till mammas så stod det så här:
"Både kända och okända lockas att fira jul hos dig. Försök att hitta stunder där du tar hand om dig själv. Kanske musik och vinterbad kan vara en trevlig kombination? (Hittills är det inget konstigt, men nuu..)
En dansant polska kommer att prägla din helg."
Haha, först skrattade jag bara, tyckte det var en konstig grej att stå i ett horoskop. Men sen tystnade mamma: "Johanna, vi ska ju på nyårsfest. Hos min gamla klasskompis från gymnasiet." Jaha..? "Hon är från Polen och går på salsakurs 3 ggr i veckan."
Hjälp. Läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback