Naturförskola

Idag har det varit jobb på schemat igen. Var på en jättemysig skola, en naturförskola. Bara två avdelningar, snäll och trevlig personal och snälla barn. Naturförskola, eller utedagis, innebär att man är ute väldigt mycket. Nu är det ju lite kallt och så, men annars är dom ute i stort sett hela dagarna. Dom äter tom ute. Dock inte nu på vintern, tur!
Vi var ute i 4 h idag, riktigt kallt faktiskt.
Det blir en dag till där, imorgon, sen vet jag inte mer. Ska bli roligt ändå tycker jag. Det var dessutom så skönt med detta stället, man kunde gå klädd hur som helst. Både personal och barn gick runt i mjukiskläder/underställ, superskönt. Jag kör på tights! Ska nog faktiskt inte ens sminka mig imorgon tror jag..slappis!

Nu ska jag lägga mig, är jättetrött. Kroppen är inte programmerad att gå upp vid 5-halv 6, långt ifrån.
Sov gott, ni fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback