Provbak av nyårskaka!

Nyår börjar närma sig. Och även om jag egentligen vill rata allt som har med nyår att göra, så måste jag ju genomlida det. Vi ska vara ett gäng hemma hos någon och fixa trerätters och lite så. Sen förhoppningsvis åka in till stan vid Tolvslaget och kolla alla fina fyrverkerierna. Jag älskar fyrverkerier! Men herregud, klart det blir kul! Det är ju underbara vänner med i leken!

Jag har iaf uppgift att fixa desserten och det är det jag gör nu. Eller jag provbakar den kakan jag tänkte göra till nyår :) I nuläget lutar det åt en after eight-kaka. Har ätit den hos min faster en gång, riktigt god! Men vi får se. Det är ju inte alla som gillar mint heller.

Nu ska jag kolla lite Thailand och sånt :) Bara drygt 3 veckor kvar nu! Tjiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback