Dagen efter..

..men det har inte varit så farligt tycker jag. Bara haft lite huvudvärk och varit trött. Jag gick i pyjamas fram tills 15-tiden då jag åkte och tränade :) Haha. Sånt man inte ska säga kanske?

Kvällen igår var iaf helt super! Riktigt roligt. Mycket trevligt folk. Framåt 1-tiden skulle vi dra in till Sticky i stan, och jag hade bestämt att jag skulle med denna gången. Jag ville verkligen med. Men det blir aldrig som man tänkt sig, jag fick sjukt ont i magen. Trodde jag skulle stå ut och klara en stund, men innan vi kom fram till Sticky så bestämde jag mig för att dra hemåt istället. Jättetråkigt. Så halv 3 somnade jag och sov oavbrutet till halv 10 (!).

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen slänga mig i soffan. Ikväll är det Ensam mamma söker! Tjiho. Det är feel-good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback