Det håller i sig

Ja, jävla sjukan vägrar släppa taget. Fortfarande jätteförkyld, hostar som tusan och är rätt hängig. Febern är nog borta iaf, tur! Däremot har jag fått nåt problem med ögat, jättesvullet. När ska jag bli frisk egentligen?
Jag är iaf tillbaka i Gbg nu, hade faktiskt trott att jag skulle kunna jobba idag, men det insåg jag ju att det gick ju inte. De ringde från dagis i morse också, synd. Men jag mejlade chefen på lagret nu och frågade om det behövdes nåt i veckan. Hade hoppats på att få möjlighet att jobba halvdagar nu, men det går nog inte..
Nu ska jag packa upp min väska från i helgen och sen skriva handlingslista. Funderar på att börja skriva matlista igen, alltså matsedel, men får se om inspirationen finns.

Skulle behöva ett långt linne (eller flera) att ha till tights på båda jobben, på Gina. Det tar 7 min dit med vagnen..hm, jag får se hur jag gör. Verkar ju helskumt, nej, jag kan inte jobba men jag kan åka och köpa kläder. Iofs anser jag inte det vara direkt samma sak, men..

Kommentarer
Kaj säger:

Kan bli jobbigt om du möter någon kollega... :)



Krya på dig!

2010-11-15 | 10:36:49
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/
Kaj säger:

Jaha, men då så. Trodde du hade sjukanmält dig :) Shoppa lugnt!

2010-11-15 | 11:06:24
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback