Immunförsvar sökes!

Jag måste ha västsveriges sämsta immunförsvar. Är extremt förkyld igen. Hostan har inte försvunnit, men jag har inte så ont i halsen denna gången iaf, skönt. Känner mig inte helt hundra kan jag säga. Hoppade träningen idag, åkte till stan istället och efter ca 2 h var jag helt slut, fick helt enkelt åka hem och vila. Sen kom Ellinor och myste lite. Tycker verkligen om den tjejen asså, sjukt glad att ha henne i mitt liv.
Första julklappen fick jag köpt idag också, letade efter nåt till mor och far, men det verkar svårt..

Nu ska jag snart dra mig mot sängen, behöver sömn och vila anar jag.
Jag orkar inte vara sjuk mer nuuuu, det räcker liksom nu.

Imorgon får vi se vad som händer, men jag hoppas ändå på att kunna träna. Kanske ta det lite lugnare på passet bara.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback