Jävla tvättskit

Jag blir så arg. Frustrerad. Jag hade (har?) tvättid mellan 13 och 16 idag, så vid 13 gick jag ner och visade min sån "bricka" för att komma in i det bokade rummet. Men fan. Då står det att jag inte har några bokade pass. Nähä, tänkte jag så jag försökte boka nytt pass då, alla rummen var lediga nu. Men nej, då står det att det bara går att boka 1 pass åt gången och att jag måste avboka pass. Jaha? Men jag har ju inget bokat! Tryckte tom på knappen "Visa/avboka", där stod det klart och tydligt - Inga pass bokade! VA FAN!?

Alltså, jag kan inte boka nåt pass för jag har redan ett bokat. Men jag har tydligen inte heller nåt bokat. Jävla skit. Jag har ju massa jag måste ha rent, bl.a sånt jag skulle ha ikväll på Ellinors fest. Jävla skit. Jag blir så arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback