Jobb

Mellan 8 och 14 blev det jobb idag. Sen gick jag, vill inte ta ut mig helt om jag ska orka jobba torsdag och fredag också. Men det var både roligt och mindre roligt idag faktiskt. Roligt var det att jag pratade rätt mycket med en annan tjej som jobbar där, supertrevlig!
Mindre roligt att jag gjorde samma sak i stort sett hela dagen;
Öppnade lådor med stora "handväskor" i. Handväskorna låg i ihoptejpade påsar, vilka jag skulle öppna och ta bort ett stort blomsmycke som hängde på väskan. Det skulle tydligen inte vara där. I varje låda låg 10 väskor (minst!) och på en pall var det 16 lådor. Det var 3 pallar..räkna själva. Men jag kan säga att jag gjorde inte allt idag!

Nu är jag trött. Min plan var ju egentligen att åka och träna lite lugnt ikväll, men jag tror inte jag ska göra det ändå faktiskt. Det bär emot kan jag säga, men jag borde nog inte göra det. Jag hostar fortfarande jättemycket och är rätt förkyld. Blää. Men imorgon, då jeeeevlar ska jag träna. Hur trött jag än är! Så det så!

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
sara säger:

härligt att du har ngn att bra med på jobbet iaf :D då blir de genast roligare:D

2010-11-17 | 20:11:52
Bloggadress: http://wetterlinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback