Nytt jobb

Ja, idag var första dagen på min "introduceringsvecka" på sminklagret. Jobbade mellan 8 och 16.30 med 30 min lunchrast. Resten av timmarna stod jag upp, eller gick runt. Alltså, satt jag ner drygt 30 min8 timmar! Och jag kan säga så mycket som att det KÄNNS rätt mycket i mina fötter och i mitt onda knä. Den andra tjejen som liksom jag var ny idag var jättetrevlig och det visade sig att vi hade bott i samma område här i Gbg. Eller ja, där jag bodde som liten och där hon fortfarande bor kvar, lite roligt.
Imorgon blir det upp med tuppen igen, jobbdag nr 2. Sen åker jag direkt från jobbet till Friskis där jag ska möta Ellinor och köra ett pass, skoooj.
Nej, nu ska jag plocka i ordning lite här och sen ska jag försöka sova, vilket inte lär blir så svårt idag känner jag.
När jag mötte Ellinor i affären förut och på vagnen hem och 2 timmar fram, så var det enda jag gjorde att skratta. Nästan iaf. Men så sjukt trött var jag.

Förresten, jag hittade mjukisbyxorna! ;)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback