Solig dag

Ja, som jag skrev igår kväll - min kväll var helt underbar. Skulle bara vilja tillbaka till runt 22-tiden igår kväll. Mmmm..Men det går ju tyvärr inte.
Tänker inte skriva nåt mer om kvällen nu, nej det vill jag göra när jag inte har nåt annat att tänka på och göra.
För nu tänkte jag nämligen ta en promenad i solen, den är ju inte uppe så länge numera. Ska gå vägen om affären också och köpa upp alla tidningar som finns för att läsa om igår. Jag har redan tjuvläst mycket på internet, men detta är sånt man bara SKA ha! :)
Sen ska jag försöka fixa lite olika matlådor inför den kommande veckan. Ska ju introduceras på ett nytt jobb, då behöver jag lunchlåda.
Och ännu senare blir det träning med Ellinor. Skivstång/kondition står på schemat idag, jag gillar verkligen det passet. Och nu har jag inte tränat på 3 dagar heller, så det ska verkligen bli skönt!
Nej, ut i solen! Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback