Tråkigt besked

Sjukgymnasten idag sa åt mig att skaffa inlägg. Okej, sa jag, det ska jag göra. Hade faktiskt tänkt på det innan också, så det kändes bra.
Mindre bra känns det att hon sa att jag inte får springa. Eller hoppa för mycket. Hon sa också att jag tränar för mycket. Det är inte sunt. Men vadå, jag behöver träna. All träning jag kan få behöver jag.
Såå, vad ska jag göra nu om en stund? Jo, träna :)
Nu tycker ni jag är jättedum som gör precis tvärtemot vad hon sagt, men jag ska ha 3 "lediga" dagar sen, så därför ska jag träna idag. Det blir braaa.
Ska försöka att inte klaga för mycket på mitt onda knä sen bara, för det gör rejält ont nu innan..

Kommentarer
kajsa säger:

haha ja du... One three hill, Desperate housewives, Gossip girl, top model. Listan kan göras lång när man har tråkigt :P haha.... Du? Ta det lugnt med din träning så du inte går sönder din galning <3

2010-11-03 | 21:00:06
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback