Bra dag

Igår var en mycket dålig dag, eftermiddagen och kvällen blev väldigt mycket bättre, men det tänker jag inte gå in på nu. För idag har det varit en bra dag. Vaknade på bra humör, solen var på väg upp (visserligen väldigt kallt) och jag bara kände att det skulle bli en bra dag. Jag hade en slappmorgon och satt i soffan med otaliga koppar te framför Desperate, skönt. Sen åkte jag och tränade, jätteroligt pass. Åkte hem och slängde i mig lite lunch, tog en långpromenad i solen (har dock inte hittat några bra promenadvägar här ännu tyvärr..) och nu ska jag snart dra mig mot vagnen. Ska åka med Ellinor till Ikea och sen ska vi handla. Det kommer bli en fortsatt bra dag, det vet jag! :)
Som grädde på moset fick jag idag ett glatt besked, mer om det senare! ;)
Nu är det dags att sätta fart! Hoppas ni mår bra i vintersolen :)

Kommentarer
kajsa säger:

Jag vill men min kära far kommer kasta ut mig med huvudet före om han ser att jag gjort en. Inte så värst populärt här hemma. Så får la vänta tills jag flyttat hemifrån :P hehe

2010-10-25 | 21:27:51
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/
Kaj säger:

Drömde om dig inatt :D

Vi var i din nya lägenhet och så hade du höns på balkongen i en liten bur :D

2010-10-26 | 09:03:38
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback