Bra dag

Sitter och kollar på "I form med Anna Anka". Inte nog med att hon har nåt fel i huvudet, men vad är det med killen som är med idag? Han verkar ju helmysko. Jaja, blir nog inte att jag ser färdigt på detta ändå. Min tanke är att jag ska kolla på senaste Harry Potter-filmen, måste ju se den innan nästa kommer på bio. Jag gillar egentligen inte övernaturliga filmer och sånt, men jag känner att man ska ha sett dom här ;P
I eftermiddag har jag varit i stan och fikat med Issa och Anna. Vi var på ett ställe på Linné, supermysigt!

Ikväll kommer Ellinor hem, äntligen! Hoppas på att få träffa henne imorgon.

Imorgon startar jag dagen med gympa kl 7.30, allt för att hinna med så mkt som möjligt. När brodern kommer från jobbet imorgon kör vi bort mina grejer till min nya lägenhet!
Det kändes rätt bra att skriva det där sista :)

Kommentarer
sara säger:

haha ska vi inte ta å dricka lite grädde till frukost :D

2010-10-20 | 06:20:18
Bloggadress: http://wetterlinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback