Onsdag

Bion igår var riktigt bra. Lite krånglig i början och ibland fick vi tyst "diskutera" vad som egentligen hände, men i det stora hela var den mycket bra. Och väldigt bra gjord, bra musik. Ah, den får en 4 av 5! Eller kanske 4,5? Nåt sånt iaf. SE DEN!
Måste berätta en rolig grej som "hände" när 2/3 av filmen gått.
Jag vänder mig mot Ellinor och säger "Han är lite lik Justin Timberlake".
Hon: "Va..?"
Jag upprepar det jag nyss sagt..
Hon: "Johanna, det ÄR Justin Timberlake!"
HAHA, lagom pinsamt där va! Jag hade ingen aning om att han skulle vara med!
Men men, verkligen sevärd iaf!
Nu om en stund ska jag bege mig mot Backaplan, har lite ärenden att uträtta (visst lät det vuxet?;D).
Ikväll ska jag åka ut till min kusin med fru och barn, så jag ska bl.a. köpa nåt till småtjejerna. Men vad? Det får inte vara för mkt, bara nåt litet.
Vad köper man till en 5 respektive 2-åring?
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback