AF

Kan ju börja med att jag inte tänker kommentera valet igår, utan någon specifik anledning, jag är bara trött på allt tjat om det. Som på Fb, fanns det ens någon som inte kommenterade nåt om valet igår? Tror inte det. Resultatet är ju trots allt ändå det som vi svenskar har röstat, eller hur? Vi kan inte skylla på någon annan.

Jag tog en taxi hem från Ellinor i natt efter valet. Livrädd. Att som själv åka taxi mitt i natten, i Gbg, är väl ingen höjdare. Fast samtidigt, att åka spårvagn är ju tusen gånger värre. Hua.
Hade iaf en mycket trevlig kväll med god middag och trevliga människor!
Nu om en stund ska jag ta bussen till stan och gå på möte hos Arbetsförmedlingen. Jobbcoach skulle det handla om. Någon som varit på nåt liknande?
Sen i eftermiddag blir det träning och idag blir det att köpa kort. Finally!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback