Bloglovin och surdeg

..som om de hamnar inom samma område? Nja, kanske inte riktigt va?

Men jag har idag försökt få till den där "Bloglovin"-ikonen på min blogg, men jag lyckas inte. Tyvärr så är inte min hjärna så smart så den vill kunna sånt. Skit säger vi då. Någon som vet och kan hjälpa mig?
Tack Kajsa för ditt försök till hjälp, men jag lyckades ju inte ändå som du ser ;)

Nu har jag precis satt en surdeg, som ska matas imorgon och sen bakas ut på söndag. Insåg nyss att jag har "tajmat" detta väldigt bra. Jag åker ju för sjutton till Småland kl 6 imorgon och kommer tillbaka på söndag em någon gång..Bra där! Antingen så får jag gå upp ännu tidigare än tuppen och fixa det, eller så får jag försöka be min bror, som kommer hem, om det. Jag tror nog att det lutar åt det första, han blir nog inte så glad om jag ber honom fixa med en surdeg liksom. Men..man vet ju aldrig! ;)
Idag ska mamma sluta jobbet tidigare så vi kan åka och ta mitt foto till IDkortet. Fyyyyy. Jag gillar verkligen inte att vara med på kort. Verkligen inte. Det är en ren pina. När det är kort på min egen kamera är det ju mer okej, men detta kortet ska ju sitta på mitt IDkort i min plånbok i flera år. USCH. När jag tog mitt passfoto förra året så gick jag direkt från våran musikal så då var jag ju ändå "uppiffad". Lite iaf.
Annars då..inte så mycket. Fick syn på en lgh i morse som jag bara bestämde att "den ska jag ha". I Vasastan, kan det bli mer perfekt liksom? Nej. Annonsen kom ut sent i natt och det var först i kvarn som gällde. Jag tog bara en kort promenad för att kunna ringa så tidigt som möjligt (man vill ju inte väcka snubben ifall han inte jobbar..). Men konstigt nog har det bara varit en tant som sagt "Det är svårt att komma fram just nu" hela morgonen/fm. Och nu antar jag att den redan är uthyrd. Jag menar..det är ju lite tryck på lgh i Gbg..
Jaja, det kommer förhoppningsvis fler.
Nu ska jag ta och köra lite "trappsteg". Det är så effektivt för konditionen, gillar det! Får ju passa på också så länge jag har en trappa att springa i. Det blir lite svårare att göra det i Gbg sen, folk skulle ju undra menar jag..Haha.
Räkna med en update senare!

Kommentarer
sara säger:

jag kan hjälpa dig på söndag om du vill :D kram

2010-09-03 | 16:38:10
Bloggadress: http://smw2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback