Designändring by Kajsa

Just precis. Som ni säkert ser så får man numera en mer eller mindre Chock när man skriver in kanduvisslajohanna.blogg.se i webbläsaren. Är inte helt nöjd (förlåt Kajsa ;P), tycker den är för "maffig". Men jag ska leta runt och söka inspiration från andra och sånt, så får denna vara så länge. Och som designern själv sa igår, så kunde det ju faktiskt inte bli sämre än vad det var innan. Haha. Jag vet, jag är kass på sånt här.

De senaste timmarna har jag ägnat åt städning av lägenheten. Får finbesök av Ellinor och Issa ikväll, så ville städa innan. Tvättat, dammsugit, tvättat golv, städat köket, toan, badkaret m.m. Har även bakat en kaka tills ikväll, och handlat. Herrejösses, vad effektiv jag måste ha varit!
Nu ska jag strax bege mig inåt staden för att möta flickorna, nu är det dags. Första röstningen ska göras idag! Spännande ;P Är fortfarande inte hundra på nåt av partierna, men jag har ändå bestämt mig.
Ha en bra kväll, och heja lite extra på min gamla klasskompis Daniel Nordberg, i Idol! Glöm inte det! ;)

Kommentarer
Kaj säger:

Jag ändrar tills du blir nöjd som sagt. Du kan ju rita lite i paint och skicka till mig kanske? :)



Jag tycker att den är alldeles för rosa, tex. Och så är typsnittet fult, man måste koncentrera sig för mycket för att se vad det står...



Och så borde du kategorisera inläggen :)

2010-09-17 | 18:08:35
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/
Kaj säger:

Ja, men nu har jag ju ändrat textstilen. Ändrade den och den tillfälliga headern igår.

2010-09-18 | 17:50:20
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback