En dag med ändrade planer

Idag var det meningen att jag skulle träffa en kvinna på en vikarepool, men hon ringde igår och sa att hon var sjuk så vi fick flytta på tiden. Jaha, vad ska jag då göra idag? Jag hade ju planerat allt efter det. Bara att tänka om.
Så nu sitter jag här och väntar på posten, mitt personbevis som jag var tvungen att ha för att kunna förnya ID-kortet ska komma idag. Sen sticker jag till stan och fixar lite ärenden. Det är det min dag kommer att bestå av. Kanske att det blir en promenad i eftermiddag/kväll också, jag saknar mina dagliga morgonpromenader!
Vad hittar ni på idag?
Jag saknar också att bara kunna gå ner till bryggan och sätta sig och njuta av solen..

Kommentarer
sara säger:

jag har inte sökt något ännu. det är skolan som skall ta kontakt. men jag har önskat om att få va på gymnasiet i tanum lr strömstad, går inte de har jag tagit tanums eller hamburgsundsskolan :D

2010-09-09 | 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback