Fredag

Yes, dag tre i min favoritstad. Tiden går fort. Idag är det gråmulet och risk för regn tror jag, lite tråkigt. Man blir lätt bortskämd med solen och värmen. Men det har ju stått i Metro de senaste dagarna att nu ska vi leta fram halsdukarna, brr. Tur att jag har köpt två nya då!

Dagens planer är att gå till arbetsförmedligen och "byta" stad, tydligen jääääätteviktigt att göra fortast möjligt ;P Haha. Sen ska jag till bibblan och fixa lite papper och sådant. Sen blir det nog att gå runt till lite bagerier och liknande och kolla läget ;)
Vad hittar ni på?
Imorgon blir det hemresa efter att bror har slutat jobba. Hoppas de tycker om morotskakan som vi bakade igår! Inet har tydligen "fredagsfika" varje vecka och då hade han köksvecka, alltså hans tur att ta med sig nåt till fikat. Och vad passar då bättre än att bakfreaket Johanna är inneboende? Haha.
Nu: Dusch!

Kommentarer
sara säger:

haha vad roligt! :) tur jens hade dig där :D



åå här är samma väder. jag har ju vart sjuk sen tisd kväll typ så har suttit inne i tre dagar nu. not so fun :(

2010-09-10 | 10:18:16
Bloggadress: http://smw2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback