Hemmakväll

Har haft två mycket trevliga dagar. Igår kväll gick träffade jag Ellinor, Issa och Isak (?) så vi gick och röstade (imorgon gäller det!). Sen tog vi vägen om systemet innan vi tog lilla bussen hit till mig. Fixade lite käk, kollade Idol (BRA DANNE!) och bara myste. Sen kom Anna också och vi satte på "The Blind Side". Så underbar film! Se den!

Ellinor sov här och efter frukost skulle vi in och träna. Superduper! Jag älskar verkligen att gympa! Verkligen älskar. Färdigtränade och duschade tog vi tacobuffé till lunch och sen åkte vi till Tapetgallerian och kollade tapeter till Ellinor. Vi hittade en jättefin, som jag tror kan passa. Tjejen skulle hem och fundera lite ;)
Ikväll blir det bara hemmamys med mig själv. Har köpt lite frukt som ska bli fruktsallad och har kvar lite glass från igår. Notting Hill går på tvn ikväll så jag tänkte titta på den, underbara älskade film!
Kanske blir det även lite bak inför morgondagen. Vi ska ha valvaka hos Ellinor och Issa. Spännande! Räkna med vin och cigg säger jag bara!
Nu ska jag värma lite wok från tidigare i veckan. Goott.

Kommentarer
sara säger:

oh så du har röstat :D

jag skall göra det imorgon, inte hunnit innan. vill egentligen inte hehe men får la göra de sp att jag inte får skäll av familjen haha :D

hoppas du får en mysig kväll. kram

2010-09-18 | 18:10:13
Bloggadress: http://smw2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback