Idolmys

Dagen har tillbringats med min fina Ellinor. Vi tog en fika i stan, sen gick vi lite ärenden och jag fick efter många om och men, köpt ett par byxor. Det behövdes. Köpte två par, likadana i två storlekar. Vet inte vilket par jag ska behålla. Killen i kassan sa att de töjs nästan en hel storlek och det är ju rätt mycket..
Iaf, tack för hjälpen Ellinor!
Jag orkade inte fixa middag idag, så jag köpte med mig en sallad från SlimFood. Fan vad jag älskar deras sallader! Plocka-själv - det gillar jag! Och mätt är jag. Väldigt mätt.

Nu ska jag strax göra mig i ordning lite, kvällen kommer spenderas hos Sofia. Efter ett år av väntan ska vi nu äntligen träffas, herregud vad våra scheman har ställt till mycket, ja inte har dom matchat direkt. Det blir Idolmys iaf! :)
Fruktansvärd bild, men jag hittade ingen annan på oss två! <3
(Från vårsoarén 2006)

Kommentarer
Ingela säger:

Vill gärna se flera gamla kort :-))

2010-09-09 | 14:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback