Misshandlad benhinna

Stackars. Jag har totalt misshandlat benhinnan på mitt ena ben. Fy vad ont det gör. Men jag antar att jag får skylla mig själv? Har nog gått ut lite hårt med träningen nu i början, men det är ju så roligt så jag kan inte låta bli. Och som arbetssökande så har jag ju tid över ;)
Jag har precis kommit in från en enormt skön långpromenad i solskenet. Nåt av det jag gillar med hösten är när det är kallt, men blir varmt av solen. Tycker det är helt underbart :)
Nu ska jag slappa lite innan lunch. I eftermiddag blir det Step! Ska bli roligt, har aldrig testat det förut. Och det är nog förresten jätteskönt för mitt ben..Eller så är det inte det.
Ha en fin dag och glöm inte att njuta av det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback