Myskväll

Idag har jag bara flängt runt känns det som. Tog mig till Järntorget och Arbetsförmedligen, satt och väntade i över EN TIMME för att få komma in och träffa en människa. Förbannat tröttsamt, tur att man inte är en upptagen affärskvinna eller nåt! Men men.
Sen gick jag till Junggrens och tog en fika/lunch med mig själv. Riktigt mysigt faktiskt, även om jag föredrar att ha någon med, haha. Tog en räkmacka (fick en specialgjord endast för mig, utan tomat "sjäääääälvklart flicka lilla, jag vill ju inte att du ska bli sjuk" sa mannen i kassan. Söött!), och den var så extremt god. Jag har nog nästan aldrig ätit en så god räkmacka förut, helt galet.
Sen åkte jag ut till Maxi i Mölndal och lämnade CV, stannade till på Backaplan i lite affärer och så. Hoppas på nåt jobb nu. Skulle kännas så bra, bara ett litet extra hade gjort gott kan jag säga.
Detta blev inget roligt inlägg, därför slutar jag skriva nu :)
Nu blir det helkväll vid tvn med bror. Idoooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback