Nära döden-upplevelse

Riktigt obehagligt.
Var på väg till Friskis i förmiddags. Jag var lite sen (egentligen var jag inte sen men jag trodde det och jag stressar ju JÄMT!) så jag gick bara rätt över vägen. Jag tittade men reagerade förmodligen inte. Hörde att det tutade nåt väldigt, men det brukar ju spårvagnarna göra, så jag tänkte inte mer på det. Så helt plötsligt kollar jag åt sidan och det är en spårvagn - jag skojar inte - en halv meter ifrån mig..! Alla tittade, några skrek och vagnen tutade som fan. Fan jag blev helt chockad.
Tur att reflexerna var med mig iaf, så jag sprang. Hade ju lika gärna ha blivit åt andra hållet att jag stod helt still och "fattade ingenting".
Nejdå, jag lever och allt gick bra. Men det var fruktansvärt nära..
Ta vara på tiden!

Kommentarer
Ingela säger:

Ta hand om dig gumman :) OCH GÖR ALDRIG OM DET !!!!!!

2010-09-25 | 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback