Stressat liv

Är alla lika stressade tro? Det är nåt jag börjat fundera på. Jag är/känner mig alltid stressad, oavsett hur mycket eller lite jag har att göra. Och då menar jag verkligen alltid.

Visst, jag har oftast en del att göra, men inte alltid så mycket att jag behöver stressa direkt. Det är faktiskt lite jobbigt. Det är inte så roligt att stressa jämt. Något tips på hur man kan dra ner på stressen?

Konstigt väder är det också, i morse/förmiddags var det jättefint och soligt men nu är det mer molnigt och lite sol då och då. Fast det gör inte så jättemycket om det är mulet idag, har ändå lite att pyssla med här inne. 
Imorgon åker jag nämligen till Gbg och stannar tills helgen. Sen bosätter jag mig hos min bror tills vidare! Det blir braa.
Japp, nu ska jag packa lite. Har mina surdegsbröd i ugnen också, hoppas de blir bra!

Kommentarer
Kaj säger:

Vi berättade ju när vi sågs senast om när vi skulle åka till Göteborg. :) Den 1-3 oktober och den 3-5 december it is. Tyvärr tror jag dock att vi inte kommer att hinna med Ullared :( Det är ju lättare att åka dit på sommaren o då man redan är i Åsa...



Får kanske boka en sån där shoppingbussresa härifrån Nyköping ner till Ge-Kås istället :P

2010-09-07 | 08:30:38
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/
Kaj säger:

Jo klart jag hinner :D Decemberhelgen är inget planerat än, men oktoberlördagen ska jag shoppa och ut och drinka med några kompisar. Du får gärna hänga med. Annars kan vi kanske hinna med en fika på Fröken Olsson i alla fall?

2010-09-07 | 09:44:29
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/
sara säger:

ja, sjukt jobbigt å va förkyld. hatar de! har lyckats hålla mig ifrån det, bara vart förkyld 2 ggr hittills i år. men hoppas bli frisk snart :D



hihi jag gjorde dem själv :D

hade morötter, kikärter, ägg och broccoli i. Gäller att inte ta för mkt ägg för då blir dem lösa. men man kan ha massa olika blandingar i för att få det att hålla ihop, jag hade bara detta hemma så fick bli, men de höll :)

2010-09-07 | 14:27:14
Bloggadress: http://smw2.blogg.se/
sara säger:

jag hade bara en sallad till :D skulle velat gjort någon dressing till för de kändes lite torrt :P men de får bli nästa gång :D

2010-09-08 | 08:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback