Date

Inget jobb idag heller. Dumt. Men jag är glad för det som blir, jobbade ju faktiskt mån-ons iaf, bättre än inget.
Det blev att jag körde ett gympapass vid 10 och nu sitter jag här; tog lite yoghurt, en dusch och ska om en stund bege mig in till stan. Ska ju ha en efterlängtad date med min Sofia! Ska bli så mysigt. Äntligen säger jag bara!
En bild från Håkan, Scandinavium 2008

vägen hem ska jag handla lite inför helgen. Egentligen skulle jag träffat Ellinor ikväll, men det blev inte så då hennes pappa är här. Trist. Så det blir att sitta själv. Jaja, det är som det är. Får väl ta mig lite Reisen (har blivit besatt, och idag är det fredag!) och kolla på tv. Kanske börja lite på albumet jag pratade om? Eller gjorde jag ens det? Kanske inte har skrivit nåt om det. Aja, det får bli senare!

Nu ska jag ringa min kära mormor och kolla läget. Sen börja dra mig så sakta mot stan och min date!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback