Spännande lunchdejt och påsklov

Idag ska jag träffa en kompis från folkhögskolan jag gick på förra året. Hon är från Norrland egentligen, men har pojkvän i Lund och har därför tagit en dag här i Gbg i Lunds påskfirande. Kul! Ska bli roligt att träffas efter så lång tid. Det kanske inte alls är samma sak nu som när man bor på internat..men jag hoppas det går bra!
Sen tar jag min stoooora ryggsäck och åker hem för lite påskledigt
Men först ska jag gå ner till Eriksberg och lämna tillbaka ett paket från Ellos som jag fick igår. Men denna gången skickar jag bara tillbaka en av sex grejer. Ovanligt för att vara Ellos ;)
Nu blir det lite frukost innan promenaden, jag kör bakvänt idag!

Ha en fin dag alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback