Torsdagsplaner

Torsdag idag, snart fredag. Jag gillar torsdagar eftersom jag oftast har sjukgymnast på fredagar och alltså är ledig. Denna vecka är det dock inte som vanligt, kanske blir tvärtom? Jag vet inte, idag fanns det inget jobb till mig så jag är "ledig". Lite trist, hade gärna jobbat idag när det är fint väder och allt. Älskar att jobba i solen, mot vad tråkigt det är i regn, usch.
Dagens planer kommer därför vara att köra dubbla gympapass på friskis, dock med några timmar emellan. Det blir ett lunchpass och ett kl 17. Perfekt! Jag älskar att träna. Och jag var på ett sjukt roligt, men JOBBIGT, pass igår. Tyvärr bara en gästledare, men det var grymt kul! Sån energi jag hade när jag gick därifrån.
Annars ska jag väl försöka packa och plocka lite här hemma. Och såklart vara lite ute i solen. Man får ju passa på!

Hoppas ni får en fin torsdag, tänk på att det snaaart är helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback