Bröllop

Fullt upp här som vanligt. Har inte ens startat datorn sen i typ tisdags. Det är inte likt mig!
Veckans enda lediga dag tillbringade jag och mamma på en fin ö, bara solade och badade hela dagen. Sen har jag jobbat på fritids torsdag och fredag. Igår kväll var det överraskningsfest för en nära vän till familjen, kan berätta mer om det en annan gång. Men hon blev så ARG på oss. Hon varierade mellan att hata och älska oss hela kvällen, lite halvkul ;)

Idag, mina vänner, ska jag iaf på bröllop! Och det ska bli så himla kul. Min kusin Viktor ska få sin Ida. Åh, vad det blir roligt. Så det blir strax lite frukost och sen fix innan vi åker mot Strömstad :) Återkommer!

Kommentarer
anna säger:

Sv: haha tack johannaa :')

2011-08-06 | 15:21:40
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback