Helgen

Gårdagen var så lugn den bara kan bli. Det bara regnade och regnade, så jag var lite halvdeppig hela dagen. Och trött! Åkte till Ellinor efter lunch och kollade på film. Den filmen ska jag berätta om senare. Ellinor var bakis, rejält bakis och kom vid 17-tiden på att hon var rätt hungrig. Vi fixade lite tacos och sen såg vi på tv. Gester med gester, trodde det skulle vara roligare faktiskt.
Idag, söndag, tänkte vi en sväng till Liseberg. Vill åka Balder och Flumride innan dom stänger för säsongen. Det blir kul! Hoppas på lite bättre väder bara, just nu är det väldigt grått och blåsigt. Men så länge det inte regnar får det väl vara okej kanske.
Imorgon, måndag, är det verkligen fullt upp. Skola på morgonen, sen till AF och handla. Sen har jag några timmar "ledigt" innan jag ska på massage och två timmar efter det ska jag på lghsvisning! Spännande.
Sen hoppas jag verkligen på jobb i veckan, börjar bli ordentligt rastlös och uttråkad.
Hoppas ni får en fin söndag.
Fina, fina Timo.

Kommentarer
Simone säger:

Nä jag tycker inte om dom man jag gillar att plocka dom:) hahaha

2011-08-28 | 13:15:32
Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se/
Simone säger:

Härligt tjejen:) Du verka haft en bra helg:) kram

2011-08-29 | 17:59:05
Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback