Snyggt?

Men gud vad fint det blev när jag klippte bort mitt "Where the action is"-band från i slutet av juni. Ser ju för fan inte klokt ut! Haha.

 

Idag har jag varit i skolan i 2 h. Gick rätt bra måste jag säga, inte för att vi gjorde så där jättemycket kanske, men ändå. Nästa tid är på torsdag. Då ska jag snacka med syon också, om att ev lägga till fler ämnen. Får se hur det blir.

Skulle även varit på massage nu om en stund, men den fick jag ringa och ändra. Blev så tveksam när jag läst och hört av så många att det inte alls är bra att "få behandling" när man är förkyld och har feber. Tydligen kan man få hjärtmuskelinflammation. Och det vill man ju inte ha. Snubben på kliniken var så rolig när jag ringde "Nejnej, du ska absolut, absolut inte ha massage nu flicka lilla! Drick mycket te och kaffe. Och ät massa kanelbullar, det är bra, lugnande!" Haha.

 

Istället kommer min käre bror hit efter jobbet och ska hjälpa mig att installera min nya tv :) Så jag tänkte fixa lite käk som tack för hjälpen. Färsbiffar med bulgur, kall sås och sallad. Mums!


Kommentarer
simone säger:

Bra att du valde stanna hemma!! Viktigaste att du bli frisk först:)

Visst är dom snygga, men dom var inte lika snygga i verkligheten men nja, de kanske kan bli dom :)

2011-08-22 | 18:30:40
Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se/
anna säger:

Sv: jag vill verkligen se den! hoppas på att se den med min vän snart :)!

2011-08-22 | 22:24:44
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/
Kajsa säger:

Det är klart vi ska ses!! :D.. massa kramar

2011-08-22 | 23:34:33
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback