Fullproppad hjärna.

Nu är jag så otroligt trött på att sitta här på en stol och plugga. Känns som att det typ är det enda jag har gjort i 3 dagar. Visst har jag väl gjort nåt annat också (som idag, bakat världens äckligaste lussebullar, urk!), men det är inte mycket.
Samhällsanalysen är klart och rättad, skönt. Men det är så mycket annat som ska fixas innan jul också. Varför är det alltid så? Ska inte jul och alla förberedelser vara en mysig stund? Det trodde och tycker jag. Idag har jag suttit hela dagen med näsan upptryckt i naturkunskapen som ska slutexamineras på fredag.
Och nu skulle jag ägna sista timmen åt lite engelska innan Bonde söker fru, men nej, min hjärna la av. Den protesterade, vilket resulterade i att jag satt och googlade varenda litet ord för att jag inte ens tänkte. När jag googlade på "future" så insåg jag att jag lika gärna kunde lägga av. Sagt och gjort. Nu inväntar jag bara att Bonden ska börja och mamma ska komma hem.
Och vet ni, jag tänker faktiskt gå och lägga mig i soffan redan nu!

Vad tror ni förresten, har bönderna hittat sin kärlek? :)

Kommentarer
Kajsa säger:

För att jag är lat :D



Ska skärpa mig och svara här på din blogg istället/också! :)

2011-12-09 | 09:49:00
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback