Julstök

Här bakas det och grejas för fulla muggar. Just nu står en marmeladgryta på spisen, har just gjort chokladkola med havssalt på. Och i den här takten ska jag fortsätta resten av dagen. Igår blev det knäck, chokladkola, citronkola, brända mandlar, knäckebröd, apelsinkola. Hittills idag har jag bara hunnit med daimtryffel och kolan då. Har varit hos mormor och klätt hennes julgran. Ojoj, det här blir bra.
Klädde även granen igår kväll :)
Chokladkola med havssalt. (Det blåa vettetusan vad det är, nåt som speglar sig antar jag)
Och nu görs det...? Just det, marmelad!
Får man vara lite ego? Isf..jag bara ÄLSKAR min marmelad. Äter aldrig marmelad annars, bara vid jul och tills den är slut. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback