Mellandagar

Egentligen skulle jag vilja vara hemma i Göteborg just nu, vill gå på mellandagsrean. Vill ha nya kläder. Billigt och bra. Dock inte i Nordstan bland alla andra, fan vad jag hatar det stället. Ändå går man dit titt som tätt, varför har jag ingen aning om. Nära kanske? Men icke sa Nicke, jag är kvar hemma hos mor och far och ska stanna här tills vi åker till fjällen på fredag. Inte tillbaka i vardagen förrän den 9 jan. Har verkligen långledigt. Tre veckors jullov. Önskar att de kunde tillbringas i mitt älskade Thailand. Kanske nästa år?
Julen är i alla fall över för denna här gången och jösses, vad fort det gick! Tycker knappt det har märkts att det varit jul. Men men, det var varit mysigt oavsett.

Nu måste jag sätta mig och plugga lite. Har varit ute och promenerat till och från hela förmiddagen nämligen, så har inte fått gjort ett dugg. Men det behövdes det också, jag får panik av att sitta still.
Och jag önskar inget hellre än att mitt knä kan bli bra snart så att jag kan börja träna igen.
Åh, den dagen lovar jag att vara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback