Hemma i Det kalla landet

Hej!

Ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev. 23 dagar för att vara exakt. Och 21 av de dagarna har jag befunnit mig antingen högt upp i luften med 70 minusgrader utanför eller i Thailand med runt 35 plusgrader. Jag väljer det sistnämnda!
Jaja, jag har haft det helt underbart! Verkligen hur bra som helst. Vi har varit på de mest fantastiska platser, stränder, hotell. Jaa, allt har varit riktigt bra. Har så himla mycket bilder jag skulle vilja visa, men det går ju inte direkt att lägga upp så många här..tyvärr.

Oavsett så får det bli senare idag eller imorgon, hinner inte just nu. Måste packa upp och fixa inför min tvättid om en stund. Lika bra att tvätta allt direkt, så är det gjort! :) Det är ju inget man använder nu direkt ändå, jag brukar iaf inte gå i shorts i februari :)
Har ni haft det bra här hemma? I Kylan!


En bild kan jag ju bjuda på så länge! Detta är, Koh Lipe, en av alla fantastiska platser vi bodde på :)

Kommentarer
sara säger:

vilken mysig bild :D förstår att ni har haft det bra :) :) inväntar fler bilder jag hehe.



yes. det är tänkt att jag skall lägga upp ett inlägg varje dag där jag skriver om dessa punkter :D skall bli spännande. fast första punkten tog aslång tid å skriva, jag är inte direkt känd för att kunna skriva kort och koncist haha :D

2011-02-15 | 17:08:08
Bloggadress: http://wetterlinds.blogg.se/
sara säger:

självklart får du låna listan ;D jag har lånat den utav mina vänner så hehe :D

2011-02-16 | 11:41:20
Bloggadress: http://wetterlinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback