Fullbokad torsdag

Ja, idag är det mycket som händer och sker. Innan 12 är det väl rätt lugnt, men jag måste packa lite inför kvällens hemresa. Vid 11-halv 12 ska vi åka in och träna ett lunchpass på Friskis, sen tänkte vi sola för första gången på flera år (iaf jag) och sen blir det långlunch på nåt mysigt ställe. Det låter väl bra?
Sen vid 16 ska vi till Centralen och möta Ellinors mamma som kommer med tåget. Dom ska ha en mamma-dotter-helg! Mysigt va?

Själv ska jag ta med mig min käre broder och åka hem senare ikväll. Det blir sista hemresan innan Thailand, så jag ska hämta ryggsäcken och packa sommarkläder och sånt. Det kommer nog kännas lite konstigt att ta fram linnen och shorts igen samtidigt som snön ligger tjock på marken, tror jag.
Nu ska jag ta lite frukost!

Tjingeling!

Kommentarer
KAJ ♥ säger:

Låter som en bra dag! Åh vad härligt med Thailand. Jag vill ocksååååååå!

2011-01-06 | 12:12:15
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/
k säger:

Vilken kul dröm! hihi. Ja, jag undrar det jag.. kanske tyder på att vi bara SKA ses snart?! <3

2011-01-07 | 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback